Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διευκρινίσεις επί των ισχυρισμών για δυνατότητα πρόσληψης «αποφοίτων Κολλεγίων» στη δημόσια Εκπαίδευση.

 Διευκρινίσεις επί των ισχυρισμών για δυνατότητα πρόσληψης «αποφοίτων Κολλεγίων» στη δημόσια Εκπαίδευση.

Σχετικά με τους ισχυρισμούς περί  «δυνατότητας αποφοίτων Κολλεγίων να προσληφθούν στο Δημόσιο ως εκπαιδευτικοί» που περιλαμβάνεται στη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και σε απάντηση δημοσιευμάτων διευκρινίζονται τα εξής:

Η νομοθετική ρύθμιση αποδεικνύει το σεβασμό της χώρας  στο  δίκαιο της Ε.Ε. ως προς την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων και επαγγελματικής ισοδυναμίας του προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το Υπουργείο  υποβάλλει το σχέδιο νόμου για να αποτραπεί το ενδεχόμενο παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με το νόμο 4589/2019 είχε προχωρήσει στην κατάργηση της δυνατότητας συμμετοχής υποψηφίων, κατόχων αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων (Οδηγία 2005/36/ΕΚ) και της επαγγελματικής ισοδυναμίας του τίτλου σπουδών (Τροποποίηση ΠΔ), πλαισίου που ίσχυε έως και το 2019, για τον διορισμό ή πρόσληψη ως εκπαιδευτικών μέσω των διαδικασιών του ΑΣΕΠ.

Τα ως άνω προκάλεσαν την αντίδραση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία και επικαλείται τη Συνθήκη Λειτουργίας της Ε.Ε. και είχαν ως αποτέλεσμα την διατύπωση αιτιολογημένης γνώμης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Επισημαίνεται ότι δικαίωμα συμμετοχής, για πρόσληψη ή διορισμό ως εκπαιδευτικοί, έχουν κάτοχοι τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αναγνωρισμένων πανεπιστημίων του εξωτερικού ανεξάρτητα από τον τόπο φοίτησης.

Γενικά, η είσοδος στον εκπαιδευτικό κλάδο, μετά και την προτεινόμενη τροποποίηση, θα προβλέπεται για:

  • 1. Αποφοίτους ΑΕΙ της ημεδαπής
  • 2. Αποφοίτους εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
  • 3. Κατόχους αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων βάσει της Οδηγίας 2005/36/ΕΚ
  • 4. Κατόχους αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή τίτλο σπουδών για κλάδο εκπαιδευτικού.

Η χώρα μας οφείλει να σέβεται και σέβεται ως κράτος-μέλος της Ε.Ε. το Ενωσιακό Δίκαιο και την κείμενη νομοθεσία όπως αυτή ορίζεται στην σχετική Οδηγία που διασφαλίζει για όλους ευκαιρίες για εργασία χωρίς αποκλεισμούς.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1585 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012
H Αγγελική-Ευφροσύνη Κιάου νέα Υπουργός Παιδείας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Τη Δευτέρα, 21 Μαΐου, ξεκινούν οι πανελλήνιες εξετάσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4384 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Είστε εκπαιδευτικός; Δείτε πόσο υψηλό είναι το επίπεδο του εργασιακού σας στρες!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4384 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Big Dance και η φλόγα που ενώνει
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4384 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Με ένα κλικ μαθαίνεις την ιστορία της ακτής
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4384 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Πανελλήνιος διαγωνισμός σχολικού εντύπου
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4384 ημέρες
Σελίδα 6204 από 6229 (37371 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6203
6204
6205
6206
6227
6228
6229
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης